Reklam vermek için jestgames@gmail.com mail atınız. Reklam vermek için jestgames@gmail.com mail atınız.
Reklam vermek için jestgames@gmail.com mail atınız. Reklam vermek için jestgames@gmail.com mail atınız.

6300lük en iyi şampiyon

Selam arkadaşlar ben internette hep 6300 ıp var ne aliyim 975 rp ile ne aliyim diye sorular görüyorum sizin için dianayı öneriyorum.Skilleri 1.Q bu kıvrak beyaz bişey atar 2.W bu 3 tane top çıkarır bunlar hem düşmanlara zarar verir hem w ye bastıgınızda hem 1.topda 2. topda ve 3. topda beyaz can verir (geçici can) 3.E bu orta büyüklükte bir alanda bütün championları içine çeker. 4.R bu teleporttur çok işe yarar r yapmadan önce adama q yaparsanız sonra r yapın tabi bu sefrer anında


Yeni Konu aç
  1. Üyelik tarihi
    21.08.2012
    Mesajları
    33
    Konuları
    6
    Rep Puanı
    10
    İsim
    Sel

    --------------------------------------------------------------------
    aman diana kullanmayın arkadaşlar. niye derseniz ben kullanıyorum benden önce seçmeyin diye :P

    kimi al sorusuna da: Şu an darius ve diana yeni champler ama onlar da 'nerf' olacak. bence kolay ve kuvvetli champion istiyorsanız (ve çok kill yapan birini) ozaman 'xin'i tavsiye ederim

    --------------------------------------------------------------------

    --------------------------------------------------------------------
    Bir önceki konumuz olan «Akali» konumuzunda ilginizi çekeceğini düşünerek incelemenizi tavsiye ederiz.
    Alıntı 27-08-12
  2. Üyelik tarihi
    11.07.2012
    Mesajları
    197
    Konuları
    14
    Rep Puanı
    10
    İsim
    bi kere arkadaslar su sabit fikirli arkadaşlar yüzünden oyun b*ku cıkıo ve YANLIŞ YÖNLENDİRİYOLAR ilk olarak bu oyunda en güçlü karakter die bir şey yoktur o karakterler nerf ve buff yer özellikleri değişir ( skill demiyorum altyapı özelliği ) ve ad ap op olarak ayrıılırlar sen dianayla başkasını alırken bir nasus seni alır yapbozun parçası gibi düşünün biri başkasını alırken öburude onu alanilir ve sakın bunun gibi konulara inarak champion almayın . Her hafta bedava şampiyonlar değişiyor ordan deneyin en begendiğinizi alın kişiden kişiye göre değişir birde bir şe bilmeyen arkadaş r ye teleport demiş hahaha noob seni r teleport değildir hızlı atack dır yani adam kacarken uygalarsanız faydası olur teleport dior ya haha
    ayrıca dianayıda bedava championlardan gördugune %100 eminim gecen hafta bedavaydı

    --------------------------------------------------------------------
    Alıntı 30-08-12
  3. Üyelik tarihi
    05.04.2011
    Mesajları
    37
    Konuları
    9
    Rep Puanı
    10
    İsim
    ne anlama geliyor ?

    --------------------------------------------------------------------
    Alıntı 31-08-12
  4. Üyelik tarihi
    08.06.2012
    Mesajları
    884
    Konuları
    81
    Rep Puanı
    10
    Nerden
    Bursa/Nilüfer
    Takımı
    FC Barcelona
    Meslek
    Öğrenci
    İsim
    Utku Olgun
    Hayııır ! ahri en iyisi kullanabilene. !

    --------------------------------------------------------------------
    Alıntı 31-08-12
  5. Üyelik tarihi
    21.08.2012
    Mesajları
    33
    Konuları
    6
    Rep Puanı
    10
    İsim
    Sel
    Alıntı muhammed42122 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi kere arkadaslar su sabit fikirli arkadaşlar yüzünden oyun b*ku cıkıo ve YANLIŞ YÖNLENDİRİYOLAR ilk olarak bu oyunda en güçlü karakter die bir şey yoktur o karakterler nerf ve buff yer özellikleri değişir ( skill demiyorum altyapı özelliği ) ve ad ap op olarak ayrıılırlar sen dianayla başkasını alırken bir nasus seni alır yapbozun parçası gibi düşünün biri başkasını alırken öburude onu alanilir ve sakın bunun gibi konulara inarak champion almayın . Her hafta bedava şampiyonlar değişiyor ordan deneyin en begendiğinizi alın kişiden kişiye göre değişir birde bir şe bilmeyen arkadaş r ye teleport demiş hahaha noob seni r teleport değildir hızlı atack dır yani adam kacarken uygalarsanız faydası olur teleport dior ya haha
    ayrıca dianayıda bedava championlardan gördugune %100 eminim gecen hafta bedavaydı
    katılıyorum yüzde yüz. ama kısa yoldan ben herkesi nasıl hal ederim diye bilmek istiyor çoğu. maalesef bu oyunun takım oyunu olduğu çok kişi dikkate almıyor. her karakterin bir yeri var. takımda seçerken ben sadece bunu oynuyorum dersen halinden ne kadar iyi olduğun belli zaten. yukardaki en iyisi hangisi diyen arkadaşlara bu laf. alıntı aldığım kişinin yazdığı gibi her hafta zaten değişiyor. her gün başka birini oynasan hafta yetmez zaten. her karakterin takıma bir faydası var ve 'ben' nasıl bir faydalı olmak istiyorum diye düşünmeye başlayarak karakteri seçmek gerekiyor.

    bu arada tek doğru olan şey yeni çıkan karakterlerin daha güçlü olmasıdır. bir yandan daha tam dengelenmemiş oluyor o yüzden daha kuvvetli öbür tarafdan da herkes koşup hemen onu satın alsın diye o şekilde biraz daha güçlü bırakır RIOT. isterler ki yeni çıkana herkes 'oooo bu süpermiş' demelerini istiyorlar. son çıkanlar da öyle... dianadan sonra rengara OP diyorlar yani overpowered (gerektiğinden fazla güçlü)...

    iyi oyunlar !

    --------------------------------------------------------------------
    Alıntı 31-08-12

Benzer Konular

  1. Şampiyon :)
    By livecammm in forum Anketler
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 11-05-12, 23:52
  2. Bu şampiyon başka şampiyon!
    By Emuruyas in forum Teknoloji Haberleri
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 06-08-11, 08:44

Bu Konudaki Etiketler

vBulletin® Jelsoft Enterprises Ltd © 2014 / Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.1