Reklam vermek için jestgames@gmail.com mail atınız. Reklam vermek için jestgames@gmail.com mail atınız.

rakion yeni oto stage hack

stat hackta bahsettiğimiz gibvi stat hacktaki gibi windows 7 de yönetici olarak çalıştırıp injectörü oyuna girip load model datada injectleyin oyun açıldığında şifre ekranı çıkıyo opraya bunu yazın ADSA-HTYU-XSWRT-DXDF bu şifreyi yazıp accepte diyin hangi rankta tamamlamak istiyosanız seçin ve oyuna girip bölüm kurup oynayın hemen bitecek not:esaki feyzabad hackı gibi en fgazla 1000 xp kazandıemıyo en zorelarda 8000 xp geliyodur


Yeni Konu aç
  1. Üyelik tarihi
    27.03.2012
    Mesajları
    4.301
    Konuları
    301
    Rep Puanı
    10
    Nerden
    uzay
    Takımı
    fenerbahçe
    İsim
    İsimsiz Kahraman :)

    --------------------------------------------------------------------
    stat hackta bahsettiğimiz gibvi stat hacktaki gibi windows 7 de yönetici olarak çalıştırıp injectörü oyuna girip load model datada injectleyin oyun açıldığında şifre ekranı çıkıyo opraya bunu yazın ADSA-HTYU-XSWRT-DXDF bu şifreyi yazıp accepte diyin hangi rankta tamamlamak istiyosanız seçin ve oyuna girip bölüm kurup oynayın hemen bitecek

    not:esaki feyzabad hackı gibi en fgazla 1000 xp kazandıemıyo en zorelarda 8000 xp geliyodur
    link:
    [Linkleri Görebilmek İçin Üye Olmanız Gerekmektedir. Üye Olmak İçin Tıklayın...]

    ---------------------Ekleme------------------------
    bi teşşekkür yeter

    --------------------------------------------------------------------

    --------------------------------------------------------------------
    Bir önceki konumuz olan «Grade Rakion pLyNikDq Hack // Tr Ve PvP //» konumuzunda ilginizi çekeceğini düşünerek incelemenizi tavsiye ederiz.
    Alıntı 27-03-12
  2. Üyelik tarihi
    27.03.2012
    Mesajları
    4.301
    Konuları
    301
    Rep Puanı
    10
    Nerden
    uzay
    Takımı
    fenerbahçe
    İsim
    İsimsiz Kahraman :)
    bide size bunla bi taktik söyleyim bunla bi hesapta 3 tane karakter yapın onları son lvla kadar kasın sonraa 7 gün sonra tekrar deneyin silin hesabı yeniden kurun 30000 parayla olurve böyle devam edin böyle çarınızı manyak yaparsınız

    --------------------------------------------------------------------
    Alıntı 27-03-12
  3. Üyelik tarihi
    24.03.2012
    Mesajları
    2
    Konuları
    0
    Rep Puanı
    10
    İsim
    injecte nasıl ediliyo?

    --------------------------------------------------------------------
    Alıntı 27-03-12
  4. Üyelik tarihi
    27.03.2012
    Mesajları
    4.301
    Konuları
    301
    Rep Puanı
    10
    Nerden
    uzay
    Takımı
    fenerbahçe
    İsim
    İsimsiz Kahraman :)
    searca tıkla dllyi seç injectleye tıkla inject ediliyo

    --------------------------------------------------------------------
    Alıntı 27-03-12
  5. Üyelik tarihi
    05.03.2012
    Mesajları
    6
    Konuları
    0
    Rep Puanı
    10
    İsim
    Abi Süpersın Bldum Ykledim Hll Olsun
    ---------------------Ekleme------------------------
    Abi injeck i denedim olmadı Dedihın Gbi Yptım İnjeck te tıkladım Brden kapandı


    Npmam qereq
    ---------------------Ekleme------------------------
    Abi İnjecktı Nsıl yapcam Olmmuyor

    --------------------------------------------------------------------
    Alıntı 29-03-12

Benzer Konular

  1. rakion stage hack
    By korosarala in forum Rakion
    Cevaplar: 39
    Son Mesaj: 22-07-13, 15:21
  2. Rakion yeni stage hack
    By berat1616 in forum Rakion
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 20-10-12, 20:38
  3. rakion stage hack
    By ysfpstl03 in forum Rakion
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 18-08-12, 10:53
  4. Rakion Stage Hack Yeni!!
    By monsterr00 in forum Rakion
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 30-07-12, 12:05
  5. rakion oto stage hack
    By ozikof1 in forum Çöp Kutusu
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 29-11-11, 14:16

Bu Konudaki Etiketler

vBulletin® Jelsoft Enterprises Ltd © 2014 / Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.1