2
EXE RANK
iNDEVjE /K/
Fexe Kullanıcısı
Puanları
0
Çözümler
0
- Katılım
- 7 Ara 2010
- Mesajlar
- 2,948
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 28
[IMG]http://www.teknoloca.com/wp-content/resim/Sosyal-Ağlar.jpg[/IMG]
Sosyal ağlar, son birkaç yıldır büyük bir yükselişe geçti. Bunun en büyük nedenleri arasında Twitter, Formspring gibi yeni sosyal ağ oluşumları ile birlikte, “sosyal ağ” kavramına kazandırılan yeni anlamlar olarak düşünülebilir. Global Social Media Check-up 2011 tarafından yapılan araştırmaya göre iş dünyasında sosyal ağlar artık çok daha etkin bir biçimde kullanılıyor.
Fortune Dergisi’nin ilk 100 şirket sıralamasına göre yapılan araştırmada, incelenen şirketlerin mikroblog kapmasında Twitter, sosyal ağ kapsamında Facebook ve video paylaşım alanında da YouTube hesapları ele alındı.
Merceğe alınan şirketlerin 2010 yılında ve 2011 yılında sosyal platformlardan yararlanma oranları kontrol edildi ve sonuç olarak sosyal platfomların kullanım oranının büyük oranda arttığı tespit edildi.
İncelemeye alınan şirketlerin %25‘i tüm sosyal platformlara üye iken, %84‘ü bu sitelerden en az birine üye… Kullanım oranı %18 ile en fazla Twitter’da artış gösterirken, Twitter’ı %14 ile YouTube, %13 ile de Facebook takip ediyor.
Yine benzer bir rakam vermek gerekir; dünya genelindeki şirketlerin Twitter kullanımı geçen sene %65 iken bu oran bu yıl %75‘e yükseldi.
Sosyal ağlar, son birkaç yıldır büyük bir yükselişe geçti. Bunun en büyük nedenleri arasında Twitter, Formspring gibi yeni sosyal ağ oluşumları ile birlikte, “sosyal ağ” kavramına kazandırılan yeni anlamlar olarak düşünülebilir. Global Social Media Check-up 2011 tarafından yapılan araştırmaya göre iş dünyasında sosyal ağlar artık çok daha etkin bir biçimde kullanılıyor.
Fortune Dergisi’nin ilk 100 şirket sıralamasına göre yapılan araştırmada, incelenen şirketlerin mikroblog kapmasında Twitter, sosyal ağ kapsamında Facebook ve video paylaşım alanında da YouTube hesapları ele alındı.
Merceğe alınan şirketlerin 2010 yılında ve 2011 yılında sosyal platformlardan yararlanma oranları kontrol edildi ve sonuç olarak sosyal platfomların kullanım oranının büyük oranda arttığı tespit edildi.
İncelemeye alınan şirketlerin %25‘i tüm sosyal platformlara üye iken, %84‘ü bu sitelerden en az birine üye… Kullanım oranı %18 ile en fazla Twitter’da artış gösterirken, Twitter’ı %14 ile YouTube, %13 ile de Facebook takip ediyor.
Yine benzer bir rakam vermek gerekir; dünya genelindeki şirketlerin Twitter kullanımı geçen sene %65 iken bu oran bu yıl %75‘e yükseldi.