20
EXE RANK
` La[S]T.# ~ @FENA ;;
Fexe Kullanıcısı
Puanları
0
Çözümler
0
- Katılım
- 25 Haz 2009
- Mesajlar
- 33,693
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 30
Eylül ayını kapsayan araştırma, TV'lerde en çok reklam veren markaları ortaya koydu. Peki, en çok reklam yatırımı yapan markalar hangileri oldu? İşte, MTM verileriyle Avrupa'daki Türk markaların reklam yıldızları…
Altı TV kanalı üzerinden yapılan reklam ölçümlemesine göre; ekranlarda 209 marka kıyasıya rekabet ederken, firmalar 37 bin reklam spotunu tüketicilerin ilgisine sundu. Araştırma yapılan dönemde en çok reklam veren sektörler ise Gıda, Ticaret, İletişim Teknolojileri olarak kayda geçti.
En çok reklam yatırımı yapan markalar
MTM'nin hazırladığı rapora göre, Avrupa'daki Türk TV mecrasına en çok reklam yatırımı yapan marka, 23saat süreyle tüketicisine seslenen Balderesi oldu. İzleyicileri uzun reklamlarıyla etkilemeyi hedefleyen Balderesi, reklam adetleri göz önüne alındığında ise 99 spotla birçok markanın gerisinde kaldı.
Aynı raporda Türk Kitabevi, en fazla reklam veren markalar arasında ikinci sırada yer aldı. Türk Kitabevi, 20 saati aşkın süreyle ekranlarda görünürken; spot sayısına göre yapılan sıralamada ise markanın ilk sırada yer alması, araştırmanın dikkat çekici detayları arasında yer aldı.
Eylül ayında en çok reklam yatırımı yapan üçüncü firma, Dünya Pazarlama oldu. Eylül ayı içerisinde 20saate yakın süreyle tüketicisine seslenen marka, toplam 138 spot ile ekranların reklam yıldızlarındandı.
Ekranlarda en uzun süreli yer alan diğer markalar ise sırasıyla; Doğrudan Pazarlama, Diyason, Turkcell, Ay Yıldız Telekomünikasyon, Biosell.tv oldular.
En çok tercih edilen kanal: Kanal 7 Int.
MTM'nin aynı reklam raporuna göre; Avrupa'da yayın yapan Türk kanalları arasında ilk sırayı Kanal 7 Int. aldı. Kanal 7 Int, araştırma dönemince 70 saate yakın markaların reklamlarına yer verirken, toplamda 4 bin 699 reklam spotunu izleyicisiyle buluşturdu. Bunu sırasıyla; STV Avrupa, Euro D, ShowTürk, Euro Star, ATV Avrupa izlediler.
Altı TV kanalı üzerinden yapılan reklam ölçümlemesine göre; ekranlarda 209 marka kıyasıya rekabet ederken, firmalar 37 bin reklam spotunu tüketicilerin ilgisine sundu. Araştırma yapılan dönemde en çok reklam veren sektörler ise Gıda, Ticaret, İletişim Teknolojileri olarak kayda geçti.
En çok reklam yatırımı yapan markalar
MTM'nin hazırladığı rapora göre, Avrupa'daki Türk TV mecrasına en çok reklam yatırımı yapan marka, 23saat süreyle tüketicisine seslenen Balderesi oldu. İzleyicileri uzun reklamlarıyla etkilemeyi hedefleyen Balderesi, reklam adetleri göz önüne alındığında ise 99 spotla birçok markanın gerisinde kaldı.
Aynı raporda Türk Kitabevi, en fazla reklam veren markalar arasında ikinci sırada yer aldı. Türk Kitabevi, 20 saati aşkın süreyle ekranlarda görünürken; spot sayısına göre yapılan sıralamada ise markanın ilk sırada yer alması, araştırmanın dikkat çekici detayları arasında yer aldı.
Eylül ayında en çok reklam yatırımı yapan üçüncü firma, Dünya Pazarlama oldu. Eylül ayı içerisinde 20saate yakın süreyle tüketicisine seslenen marka, toplam 138 spot ile ekranların reklam yıldızlarındandı.
Ekranlarda en uzun süreli yer alan diğer markalar ise sırasıyla; Doğrudan Pazarlama, Diyason, Turkcell, Ay Yıldız Telekomünikasyon, Biosell.tv oldular.
En çok tercih edilen kanal: Kanal 7 Int.
MTM'nin aynı reklam raporuna göre; Avrupa'da yayın yapan Türk kanalları arasında ilk sırayı Kanal 7 Int. aldı. Kanal 7 Int, araştırma dönemince 70 saate yakın markaların reklamlarına yer verirken, toplamda 4 bin 699 reklam spotunu izleyicisiyle buluşturdu. Bunu sırasıyla; STV Avrupa, Euro D, ShowTürk, Euro Star, ATV Avrupa izlediler.