0
EXE RANK
Chimania
Fexe Kullanıcısı
gl_clear "x"
Hem FPS Hem de Görüntü açısından bu değere 0 verilmesi gerektiğini düşünüyorum.
gl_alphamin "x"
Çoğu Alias üzerine kodlanmış kodlarda bu değeri 0 olarak görürüz. Yabancı kaynaklar da "no recoil" olarak geçsede bence bu değer dalgalanma ile alakalıdır. Kesinlike 0.25 default değerinin kalması gerekiyor.
gl_max_size "x"
Görüntü kalitesini belirler. 128 Veya 256 tavsiyemdir. Daha farklı değerler size sıkıntı verir.
gl_cull "x"
Muhakkak ki 1 olması gerekiyor. Yoksa ciddi bir FPS sorunu yaşarsınız. 0 Yapan daha görülmedi duyulmadı =)
gl_flipmatrix "x"
Bu değeri 1 yapmanız taktirde awp zoom mouse ile hareket edecektir. Bu nedenle 0
gl_keeptjunctions "x"
Görüntü kalitesi bir nebze etkiler. 1 Daha iyi bir oyun için. Ama FPS Sorunu çekiyorsanız 0 kalsın. Tamamen sizin tercihiniz.
gl_lightholes "x"
Karanlık yerleri aydınlatmak için bu değeri 0 yapın.
gl_monolights "x"
Karanlık yerleri aydınlatmak için bu değeri 0 yapın.
gl_overbright "x"
Bu değeri 1 yaparsanız gözle görülür bir aydınlanma olur. Bu nedenle 1 yaptıktan sonra 0 ' ıda deneyin
gl_palette_tex "x"
Kesinlikle 0 olmalıdır. 1 Yapılması taktirinde sulu boyalı bir oyun oynarsınız.
gl_picmip "x"
Default değeri 0.75 olan bu değer görüntü kalitesini gl_max_size kadar etkiler. 1 veya 2 yapmanız HD Kalite sağlayacaktır.
gl_polyoffset "x"
Duvar arkası kan sprey vs izlerini görmek istiyorsanız bu değeri "999999" yapın istemiyorsanız default değerinde yani "0.1" de kalsın.
gl_spriteblend "x"
Sniper zoom'u kalın yapmak isterseniz bu değeri 0 yapın. 1 Değeri ise zoom çizgilerini inceltir.
gl_dither "x"
32 Bit oynuyorsanız bu değeri 1 yapın. 16 BİT Oynayan yoktur heralde.
gl_texsort "x"
1 Yapmanız durumda textureler netleşecektir.. Ama bana sorarsanız muhakkak 0 kalmalı.
gl_wateramp "x"
Su dalgalarının seviyesini belirler. 0 İyidir , iyi..
gl_ztrick "x"
FPS Ve diğer katkıları nedeniyle 1 kalmalı.
gl_dynamic "x"
0-0-0
gl_smoothmodels "x"
Defaul değeri 1 olmasına rağmen model kenarlarının daha pürüzsüz olması sağlamak için 0 yapılması gerekir. Ayrıca FPS Artışı olur.
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
Texure mode yani görüntü, fps için en ideal değer budur.
mp_decals "x"
Duvar spreylerini görmek istiyorsanız 300 değerini verin.
r_decals "x"
Duvardaki silah izlerini görmek istiyorsanız 300 yapın. Veya 30 ' a düşürüp dozunu ayarlayabilirsiniz.
max_shells "x"
Silahdan çıkan mermi dozunu ayarlar. 10 veya daha aza düşürülmelidir *******.com
max_smokepuffs "x"
Silahdan çıkan duman dozunu ayarlar 10 iyidir.
cl_gg ; Bu değerin 0 olması sekme oranını düşürecektir.
Önerilen Değer ; 0
cl_lc ; Bu değerin default kalması kesinlikle sizin yararınıza olacaktır. No Recoil ve Headshot komutlarında bu komut hep yer alır.
Önerilen Değer ; 1
cl_lw ; cl_lc komutuyla aynı anlama gelen bu değerin default halinde kalması yine sizin yararınıza olacaktır.
Önerilen Değer ; 1
cl_dlmax ; Tamamen Rate ayarlarıyla alakası olan bu komutun ; FPS ' yi sabitlemek adına 128 yapmamız gerekmektedir.
Önerilen Değer ; 128
cl_himodels ; Gereksiz modelleri kapatarak fps artışı sağlamak açısından 0 yapmamız gerekir. 1 Olmasının herhangi bir avantajı yoktur.
Önerilen Değer ; 0
cl_allowdownload ; Bu değeri "1" yapmanız ; sizde olmayan haritaların otomatik olarak sunucudan yüklenmesini sağlar.
cl_allowupload ; Bu değeri "1" yapmanız ; sizde olmayan haritaların otomatik olarak sunucudan yüklenmesini sağlar.
Önerilen Değerler ; 1
cl_download_ingame ; Oyuncuların logolarını kaydederek oyun içersindeki fps'yi düşürür. Bu değeri 0 yapmanız fps açısından katkı sağlayacaktır.
Önerilen Değer ; 0
cl_showfps ; Sol Üst Köşede FPS ' nizi gösterir. Ancak net_graph ile biz sağ alt bölümde zaten fps ' mizi görebiliyoruz. Tercih tamamen size kalmış..
Önerilen Değer ; 0
cl_vsmoothing ; Oyuncu cvar ' ları ile alakalıdır. Default değerin kalması fps açısından katkı sağlayacaktır.
Önerilen Değer ; 0.05
cl_dynamiccrosshair ; Ateş ederken crosshair'in büyümesini engellemek istiyorsanız bu değere 0 verin.
Önerilen Değer ; 0
cl_bob , cl_bobup ; Sekme sorununun önüne geçmek istiyorsanız bu 2 komuta 0 değerini verin.
Önerilen Değer ; 0
cl_bobcycle ; Default değer "0.8" Kalırsa Silah size yakın olur eğer 0 yaparsanız silah uzaklaşır. Tercih meselesidir.
Önerilen Değer ; 0
cl_righthand ; 1 Yaparsanız silah sağ elde ; 0 Yaparsanız sol elde olur.
Önerilen Değer : Yok
cl_timeout : Örnegin bu değere default değeri yani 30 girdisini verirseniz ; 30 saniye içersinde oyunda olmazsanız sizi oyundan atar. Yani AFK Süresi olarak tanımlanır.
Önerilen Değer ; 9999
cl_pitchup , cl_pitchdown ; Bu değere 89 Vermeniz Headshot oranınızı yükseltir. Bu ayarla kesinlikle oynamayın!
Önerilen Değerler ; 89
cl_gaitestimation ; Mouse'dan daha iyi verim almak istiyorsanız ; rahatlık için 1 değerini Kullanın.
Önerilen Değer ; 1
cl_solid_players ; 0 Yapmanız bazı sıkıntılar yaratabilir. Default değerde kalsın
Önerilen Değer ; 1
cl_minmodels ; Bu komuta 0 verirseniz Gereksiz özellikleri kapatarak fps artışı sağlayabilirsiniz.
Önerilen Değer ; 0
cl_idealpitchscale ; Mouse ayarı olarak bilinen bu komuta 0.8 değerini vererek görüntü modu ve crosshair açısından daha iyi verim alırsınız.
Önerilen Değer ; 0.8
cl_logofile ; Logo Türünü belirler.
Önerilen Değer ; gun1
cl_logocolor ; Logo rengini belirler
Önerilen Değer ; #Valve_Ltblue
cl_corpsestay ; Cesetlerin yerde kalma süresidir. Default değer 600 ' dür.
Önerilen Değer ; 180
cl_crosshair_size ; Sadece CS 1.6 ' ya özel olan bu komut crosshair boyutunu ayarlar.
1 : En Küçük
Small : Küçük
Medium : Orta
Large : Büyük
Auto : Otomatik
Önerilen Değer ; 1
_cl_autowepswitch ; Bu değere 0 komutu verirseniz sıkıntı Çekersiniz. Çünkü yerden alınan silahlar direk elinize gelmez
Önerilen Değer ; 1
cl_weather ; 0 Değeriyle beraber gereksiz modelleri kapatarak fps artışı sağlayabilirsiniz.
Önerilen Değer ; 1
fastsprites ; Sisin Kalitesi İle İlgilidir
0 (Düşük Kalite, FPS Yükselir, Beyaz Renkte Olur)
1 (Normal)
2 (Yüksek Kalite, FPS Düşer , Gri Renkte Olur)
Önerilen Değer ; 0
cl_crosshair_color ; Crosshair rengini belirler.
cl_crosshair_color "250 250 50"
Turuncu
cl_crosshair_color "250 128 50"
Kırmızı
cl_crosshair_color "250 50 50"
Çingene Pembesi
cl_crosshair_color "250 50 250"
Lacivert
cl_crosshair_color "50 50 250"
Turkuaz
cl_crosshair_color "50 250 250"
Default (Green)
cl_crosshair_color "50 250 50
Beyaz
cl_crosshair_color "250 250 250"
Siyah
cl_crosshair_color "1"
cl_crosshair_translucent ; Bu değeri 1 yaparsanız crosshair rengi parlak olur
Önerilen Değer ; 0
cl_radartype : Radar Görünümünü Ayarlar
1 Kalın
0 Saydam
Önerilen Değer ; 1
AK47 VE M4A1 AİM KODLARI
// GSAIM FOR M4A1
alias M4A11 "avadd 0 21 10.1 0;"
alias M4A12 "avadd 1 23 4 4.5;"
alias M4A13 "avadd 2 20 7 6;"
alias M4A14 "avadd 3 20.75 6.5 2.1;"
alias M4A15 "avadd 4 27 4.25 3.5;"
alias M4A16 "avadd 5 11.5 8 2.5;"
alias gsaimM4A1 "avclear; M4A11; M4A12; M4A13; M4A14; M4A15; M4A16; txt GSAIM FOR M4A1 Loaded"
// GSAIM FOR AK47
alias AK471 "avadd 0 20 10.1 0;"
alias AK472 "avadd 1 25.25 1.5 3;"
alias AK473 "avadd 2 22.5 7.25 4.25;"
alias AK474 "avadd 3 22.5 3 2.25;"
alias AK475 "avadd 4 29 1.5 2.25;"
alias AK476 "avadd 5 14 4 3;"
alias gsaimAK47 "avclear; AK471; AK472; AK473; AK474; AK475; AK476; txt GSAIM FOR AK47 Loaded"
En iyi Ses Paketi
snd_mixahead "0.1"
bgmvolume "0.000000"
hisound "1.00000"
loadas8bit "0"
suitvolume "0.250000"
s_verbwet "0.25"
s_geometry "0"
s_geom_reverb "0"
s_occ_epsilon "0"
s_occfactor "1"
s_occlude "1"
s_reflect "0"
s_reverb "0"
s_usepvs "0"
s_showtossed "0"
s_2dvolume "1"
s_materials "0"
MP3Volume "0.8"
s_eax "0"
s_a3d "0"
s_verbwet "0.25"
s_bloat "2.0"
s_numpolys "200"
s_polykeep "1000000000"
s_polysize "10000000
s_refdelay "4"
s_refgain "0.4"
s_leafnum "0"
s_max_distance "1000.0"
s_min_distance "8"
s_automax_distance "30"
s_automin_distance "2"
voice_modenable "1"
voice_scale "1"
voice_enable "1"
voice_loopback "1"
ambient_level "0"
voice_forcemicrecord "1"
s_distance "60"
s_doppler "0"
sv_voiceenable "1"
Sessiz c4 çözme siz çözerken bıcak atıcak bu nedenle ses olmucak
bind "alt" "+attack2;weapon_knife;+use";bind "n" "-use"
Herşey Nb' İçin Hadi İstek Olursa Paylaşılır.
Hem FPS Hem de Görüntü açısından bu değere 0 verilmesi gerektiğini düşünüyorum.
gl_alphamin "x"
Çoğu Alias üzerine kodlanmış kodlarda bu değeri 0 olarak görürüz. Yabancı kaynaklar da "no recoil" olarak geçsede bence bu değer dalgalanma ile alakalıdır. Kesinlike 0.25 default değerinin kalması gerekiyor.
gl_max_size "x"
Görüntü kalitesini belirler. 128 Veya 256 tavsiyemdir. Daha farklı değerler size sıkıntı verir.
gl_cull "x"
Muhakkak ki 1 olması gerekiyor. Yoksa ciddi bir FPS sorunu yaşarsınız. 0 Yapan daha görülmedi duyulmadı =)
gl_flipmatrix "x"
Bu değeri 1 yapmanız taktirde awp zoom mouse ile hareket edecektir. Bu nedenle 0
gl_keeptjunctions "x"
Görüntü kalitesi bir nebze etkiler. 1 Daha iyi bir oyun için. Ama FPS Sorunu çekiyorsanız 0 kalsın. Tamamen sizin tercihiniz.
gl_lightholes "x"
Karanlık yerleri aydınlatmak için bu değeri 0 yapın.
gl_monolights "x"
Karanlık yerleri aydınlatmak için bu değeri 0 yapın.
gl_overbright "x"
Bu değeri 1 yaparsanız gözle görülür bir aydınlanma olur. Bu nedenle 1 yaptıktan sonra 0 ' ıda deneyin
gl_palette_tex "x"
Kesinlikle 0 olmalıdır. 1 Yapılması taktirinde sulu boyalı bir oyun oynarsınız.
gl_picmip "x"
Default değeri 0.75 olan bu değer görüntü kalitesini gl_max_size kadar etkiler. 1 veya 2 yapmanız HD Kalite sağlayacaktır.
gl_polyoffset "x"
Duvar arkası kan sprey vs izlerini görmek istiyorsanız bu değeri "999999" yapın istemiyorsanız default değerinde yani "0.1" de kalsın.
gl_spriteblend "x"
Sniper zoom'u kalın yapmak isterseniz bu değeri 0 yapın. 1 Değeri ise zoom çizgilerini inceltir.
gl_dither "x"
32 Bit oynuyorsanız bu değeri 1 yapın. 16 BİT Oynayan yoktur heralde.
gl_texsort "x"
1 Yapmanız durumda textureler netleşecektir.. Ama bana sorarsanız muhakkak 0 kalmalı.
gl_wateramp "x"
Su dalgalarının seviyesini belirler. 0 İyidir , iyi..
gl_ztrick "x"
FPS Ve diğer katkıları nedeniyle 1 kalmalı.
gl_dynamic "x"
0-0-0

gl_smoothmodels "x"
Defaul değeri 1 olmasına rağmen model kenarlarının daha pürüzsüz olması sağlamak için 0 yapılması gerekir. Ayrıca FPS Artışı olur.
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
Texure mode yani görüntü, fps için en ideal değer budur.
mp_decals "x"
Duvar spreylerini görmek istiyorsanız 300 değerini verin.
r_decals "x"
Duvardaki silah izlerini görmek istiyorsanız 300 yapın. Veya 30 ' a düşürüp dozunu ayarlayabilirsiniz.
max_shells "x"
Silahdan çıkan mermi dozunu ayarlar. 10 veya daha aza düşürülmelidir *******.com
max_smokepuffs "x"
Silahdan çıkan duman dozunu ayarlar 10 iyidir.
cl_gg ; Bu değerin 0 olması sekme oranını düşürecektir.
Önerilen Değer ; 0
cl_lc ; Bu değerin default kalması kesinlikle sizin yararınıza olacaktır. No Recoil ve Headshot komutlarında bu komut hep yer alır.
Önerilen Değer ; 1
cl_lw ; cl_lc komutuyla aynı anlama gelen bu değerin default halinde kalması yine sizin yararınıza olacaktır.
Önerilen Değer ; 1
cl_dlmax ; Tamamen Rate ayarlarıyla alakası olan bu komutun ; FPS ' yi sabitlemek adına 128 yapmamız gerekmektedir.
Önerilen Değer ; 128
cl_himodels ; Gereksiz modelleri kapatarak fps artışı sağlamak açısından 0 yapmamız gerekir. 1 Olmasının herhangi bir avantajı yoktur.
Önerilen Değer ; 0
cl_allowdownload ; Bu değeri "1" yapmanız ; sizde olmayan haritaların otomatik olarak sunucudan yüklenmesini sağlar.
cl_allowupload ; Bu değeri "1" yapmanız ; sizde olmayan haritaların otomatik olarak sunucudan yüklenmesini sağlar.
Önerilen Değerler ; 1
cl_download_ingame ; Oyuncuların logolarını kaydederek oyun içersindeki fps'yi düşürür. Bu değeri 0 yapmanız fps açısından katkı sağlayacaktır.
Önerilen Değer ; 0
cl_showfps ; Sol Üst Köşede FPS ' nizi gösterir. Ancak net_graph ile biz sağ alt bölümde zaten fps ' mizi görebiliyoruz. Tercih tamamen size kalmış..
Önerilen Değer ; 0
cl_vsmoothing ; Oyuncu cvar ' ları ile alakalıdır. Default değerin kalması fps açısından katkı sağlayacaktır.
Önerilen Değer ; 0.05
cl_dynamiccrosshair ; Ateş ederken crosshair'in büyümesini engellemek istiyorsanız bu değere 0 verin.
Önerilen Değer ; 0
cl_bob , cl_bobup ; Sekme sorununun önüne geçmek istiyorsanız bu 2 komuta 0 değerini verin.
Önerilen Değer ; 0
cl_bobcycle ; Default değer "0.8" Kalırsa Silah size yakın olur eğer 0 yaparsanız silah uzaklaşır. Tercih meselesidir.
Önerilen Değer ; 0
cl_righthand ; 1 Yaparsanız silah sağ elde ; 0 Yaparsanız sol elde olur.
Önerilen Değer : Yok
cl_timeout : Örnegin bu değere default değeri yani 30 girdisini verirseniz ; 30 saniye içersinde oyunda olmazsanız sizi oyundan atar. Yani AFK Süresi olarak tanımlanır.
Önerilen Değer ; 9999
cl_pitchup , cl_pitchdown ; Bu değere 89 Vermeniz Headshot oranınızı yükseltir. Bu ayarla kesinlikle oynamayın!
Önerilen Değerler ; 89
cl_gaitestimation ; Mouse'dan daha iyi verim almak istiyorsanız ; rahatlık için 1 değerini Kullanın.
Önerilen Değer ; 1
cl_solid_players ; 0 Yapmanız bazı sıkıntılar yaratabilir. Default değerde kalsın
Önerilen Değer ; 1
cl_minmodels ; Bu komuta 0 verirseniz Gereksiz özellikleri kapatarak fps artışı sağlayabilirsiniz.
Önerilen Değer ; 0
cl_idealpitchscale ; Mouse ayarı olarak bilinen bu komuta 0.8 değerini vererek görüntü modu ve crosshair açısından daha iyi verim alırsınız.
Önerilen Değer ; 0.8
cl_logofile ; Logo Türünü belirler.
Önerilen Değer ; gun1
cl_logocolor ; Logo rengini belirler
Önerilen Değer ; #Valve_Ltblue
cl_corpsestay ; Cesetlerin yerde kalma süresidir. Default değer 600 ' dür.
Önerilen Değer ; 180
cl_crosshair_size ; Sadece CS 1.6 ' ya özel olan bu komut crosshair boyutunu ayarlar.
1 : En Küçük
Small : Küçük
Medium : Orta
Large : Büyük
Auto : Otomatik
Önerilen Değer ; 1
_cl_autowepswitch ; Bu değere 0 komutu verirseniz sıkıntı Çekersiniz. Çünkü yerden alınan silahlar direk elinize gelmez
Önerilen Değer ; 1
cl_weather ; 0 Değeriyle beraber gereksiz modelleri kapatarak fps artışı sağlayabilirsiniz.
Önerilen Değer ; 1
fastsprites ; Sisin Kalitesi İle İlgilidir
0 (Düşük Kalite, FPS Yükselir, Beyaz Renkte Olur)
1 (Normal)
2 (Yüksek Kalite, FPS Düşer , Gri Renkte Olur)
Önerilen Değer ; 0
cl_crosshair_color ; Crosshair rengini belirler.
cl_crosshair_color "250 250 50"
Turuncu
cl_crosshair_color "250 128 50"
Kırmızı
cl_crosshair_color "250 50 50"
Çingene Pembesi
cl_crosshair_color "250 50 250"
Lacivert
cl_crosshair_color "50 50 250"
Turkuaz
cl_crosshair_color "50 250 250"
Default (Green)
cl_crosshair_color "50 250 50
Beyaz
cl_crosshair_color "250 250 250"
Siyah
cl_crosshair_color "1"
cl_crosshair_translucent ; Bu değeri 1 yaparsanız crosshair rengi parlak olur
Önerilen Değer ; 0
cl_radartype : Radar Görünümünü Ayarlar
1 Kalın
0 Saydam
Önerilen Değer ; 1
AK47 VE M4A1 AİM KODLARI
// GSAIM FOR M4A1
alias M4A11 "avadd 0 21 10.1 0;"
alias M4A12 "avadd 1 23 4 4.5;"
alias M4A13 "avadd 2 20 7 6;"
alias M4A14 "avadd 3 20.75 6.5 2.1;"
alias M4A15 "avadd 4 27 4.25 3.5;"
alias M4A16 "avadd 5 11.5 8 2.5;"
alias gsaimM4A1 "avclear; M4A11; M4A12; M4A13; M4A14; M4A15; M4A16; txt GSAIM FOR M4A1 Loaded"
// GSAIM FOR AK47
alias AK471 "avadd 0 20 10.1 0;"
alias AK472 "avadd 1 25.25 1.5 3;"
alias AK473 "avadd 2 22.5 7.25 4.25;"
alias AK474 "avadd 3 22.5 3 2.25;"
alias AK475 "avadd 4 29 1.5 2.25;"
alias AK476 "avadd 5 14 4 3;"
alias gsaimAK47 "avclear; AK471; AK472; AK473; AK474; AK475; AK476; txt GSAIM FOR AK47 Loaded"
En iyi Ses Paketi
snd_mixahead "0.1"
bgmvolume "0.000000"
hisound "1.00000"
loadas8bit "0"
suitvolume "0.250000"
s_verbwet "0.25"
s_geometry "0"
s_geom_reverb "0"
s_occ_epsilon "0"
s_occfactor "1"
s_occlude "1"
s_reflect "0"
s_reverb "0"
s_usepvs "0"
s_showtossed "0"
s_2dvolume "1"
s_materials "0"
MP3Volume "0.8"
s_eax "0"
s_a3d "0"
s_verbwet "0.25"
s_bloat "2.0"
s_numpolys "200"
s_polykeep "1000000000"
s_polysize "10000000
s_refdelay "4"
s_refgain "0.4"
s_leafnum "0"
s_max_distance "1000.0"
s_min_distance "8"
s_automax_distance "30"
s_automin_distance "2"
voice_modenable "1"
voice_scale "1"
voice_enable "1"
voice_loopback "1"
ambient_level "0"
voice_forcemicrecord "1"
s_distance "60"
s_doppler "0"
sv_voiceenable "1"
Sessiz c4 çözme siz çözerken bıcak atıcak bu nedenle ses olmucak
bind "alt" "+attack2;weapon_knife;+use";bind "n" "-use"
Herşey Nb' İçin Hadi İstek Olursa Paylaşılır.