CS Beyaz Duvarlar | Düşman Gözden Kaçmıyacak ! Sxe !!

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan f@r3. %
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
0
EXE RANK

f@r3. %

Fexe Kullanıcısı
Puanları 0
Çözümler 0
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
115
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
f@r3. %
Aşağıdaki kodları cfg'nizin en sonuna ekleyin dosyasız programsız.

Duvarlar beyaz olacak be adamlar gözünüzden kaçmayacak
wink.gif



toggleconsole;gl_max_size "-1"
gl_max_size "1"
gl_dither "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_lightholes "1"
gl_monolights "0"
gl_overbright "0"
gl_polyoffset "5000"
gl_smoothmodels "1"
gl_spritebl "0"
gl_cull "1"
gl_palette_tex "0"
gl_keeptjunctions "0"
gl_wireframe "1"
gl_picmip "1"
gl_playermip "1000"
gl_round_down "6"
gl_wateramp "0"
gl_zitrick "1"
gl_alphamin "0.25"
r_dynamic "0"
r_dradviewmodel "1"
vid_wait "0"
echo Reconnecting For Enabling Setting Of WhiteWall Hack;reconnect"
bind F12 "wws" "wws" "wws1;wws2;wws3;wws4;wws5"




Sxe 8.9 Uyumlu Ama senoyna kingofcs Geçermi Bilmiyorum....:glare:
 
foto Koysaydın la :S
 
Kusura Bakma Kardeş İstersen Kitle.. Aklımdan Çıktı Tamamen :S
 
hiç bir işe yarıor adamlar bile gözükmüor white wall komutları işte 999 kere paylaşıldı kardeşim kilit :#
 
Buda Kanıtı gl_dump
gl_affinemodels "0"
gl_dither "1"
gl_d3dflip "0"
gl_dynamic "0"
gl_polyoffset "9999"
gl_overbright "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_keeptjunctions "0"
gl_lightholes "0"
gl_monolights "0"
gl_palette_tex "0"
gl_max_size "128"
gl_alphamin "0.25"
gl_cull "1"
gl_picmip "0.75"
gl_playermip "10"
gl_round_down "9"
gl_spriteblend "0"
gl_smoothmodels "0"
gl_texsort "0"
gl_ztrick "0"
gl_wateramp "0"
gl_clear "1"
gl_polyoffset "9999999999 bu şifrelerde geri Normal Haline Getirmek için..
 
$u anda f0Rumda aynı sayfada
aynı konu biRini kiLitLeyin ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst