En Akrobatik Oyun Karakterleri # Sizce Hanqısı En ıyısı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan R0bin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
0
EXE RANK

R0bin

Fexe Kullanıcısı
Puanları 0
Çözümler 0
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
69
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
30
R0bin
Kratos - (God of War)
God of War serisinin güçlü kahramanı Kratos, yaptığı güçlü saldırılarını, akrobatik hareketleriyle birleştirerek hem görsel şölen oluşturuyor, hem de sanatsal katliamları gözler önüne seriyordu. Evet, bayağı şiddet yanlısı, ama estetik bir karakter.
Bayonetta (Bayonetta)

Oyun dünyası, tehlikeli bayanlarla dolu. İşte onlardan bir tanesi. Alımlı, güzel ve çok tehlikeli. Yaptığı hareketleri, ateşli silahlarıyla kombine ederek kurşun yağmurları oluşturmayı seven Bayonetta, belki de dişi bir Dante'dir
(Devil May Cry)

Karizmasıyla asfaltı ve şeytanları ağlatan Dante, son Devil May Cry oyununda direksiyonda yer almamış ve hayranlarını üzmüştü. Yeni DMC oyunundaki toy hali de pek sevilmişe benzemiyor, ancak önceki maceralarında yaptığı saldırılar, hepimizin zihinlerine kazınmış durumda. Saniyelerce havada asılı kalıp, hiç mermisi tükenmeyen silahlarıyla öfkesini saçan kaç karakter biliyorsunuz?
Alex Mercer (Prototype)

Biraz X-Men, biraz şiddet, biraz şansızlık, biraz da öfke... İlginç deneylerin son örneklerinden bir tanesi de Alec Mercer. Sağlam yapısı, gökdelenlerin üzerinden kuş misali süzülüşü, ama zemine indiğinde gülle çarpar gibi etki yaratması, tüm ortamın kana bulanması için yeterli.
Cole (inFamous)

PS3'ün başarılı oyunlarından bir tanesi. Bu adam neden böyle elektrik şebekesindeki kaçak gibi geziyor demeyin. Var bir sebebi. Siz oyunu oynarken hem bu sebebi öğrenmeye, hem de sebebin sonucu olarak bu özel gücü, estetik hareketleriyle beraber kullanmaya bakın. Zaten başka şansınız da yok.

Batman (Batman: Arkham Asylum)

Kara Şovalye'nin belki de şimdiye kadar ki en başarılı oyun uyarlaması. Minik bir yarasa gibi oradan oraya atlayan kahramanımız, gizliliği ön plana alarak gece vakti avlanan bir jaguar gibi adeta. Teke tek dövüş fırsatı doğduğunda ise, pelerininin avrulmasında bile ahenk var.
Prince (The Prince of Persia: The Sands of Time Trilogy)

Bir türün öncüsü olan Prince of Persia'nın baş karakterinin de çok iyi olması gerekirdi zaten. Bu adamın en imkânsız yapılarda bile neler yapabildiğini ifade etmek için sadece Sands of Time'daki final bölümünü örnek vermemiz bile yeterli.
Altair (Assassin’s Creed)

Prens'in yaptığı hareketleri iyi ezberleyen Altair, onun özelliklerine kendi özelliklerini de ekleyerek daha iyi olduğunu kanıtlıyor. Yüksek tepelere çıkmak, ince tahtalardan koşar adımlarla geçmek, gerektiğinde de saman yığınının ortasına bodoslama dalmak, onun işi.
Nathan Drake (Uncharted)

Film gibi yapısıyla Uncharted, unutulmaz oyular arasındaki yerini çoktan aldı. Zaten Drake'in yaptığı göze hoş gelen birçok hareketi de, sinematik sahneler yardımıyla görmüş, hatta bizzat o hareketleri gerçekleştirmesine yardım etmiştik. Hangimiz o esnalarda heyecan duymadı ki?
Ezio (Assassin’s Creed II)

Prens'i aldık, Altair'i de aldık. İkisini kombine ettik ve Ezio'yu ortaya çıkardık. Ubisoft'un AC serisini hazırlarken amaçlarından biri de budur muhtemelen. Hatırlarsanız Altair'in yaşadığı zaman diliminde mimari pek de gelişmiş değildi. Ezio bu konuda daha daha şanslıydı, ama tabii ki kendisini bu dünyaya uyumlu hale getirmesi gerekiyordu. Bunu yaptı ve estetiğin sınırlarını yeniden belirledi.

Fazla oyunLarla İlqilenmeyenlerin Karakterlerin Bazılarını bilmeye Bilirler :)

Sizce Hanqısı Bence Kratos ..

Bir Teşekkür biLe Paylasım Isteqını Artırır .....






 
Geri
Üst