4
EXE RANK
Faik Küçükali
Fexe Kullanıcısı
Puanları
0
Çözümler
0
- Katılım
- 1 Mar 2009
- Mesajlar
- 4,372
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 32
Merhaba Değerli Point Blank Türkiye Oyuncuları;
Ticket sistemi, siz değerli oyuncularımız ile Nfinity Games arasındaki tek RESMİ iletişim yoludur.
Ticket sistemini kullanmak çok kolaydır sizlere sağlıklı ve HIZLI bir şekilde geri dönüş yapılabilmesi için dikkat etmeniz gereken küçük fakat önemli bir kaç unsur bulunmakta. Bu unsurları aklınızın bir köşesinde bulundurmanız size yolladığınız ticketlerin değerlendirilme süreci hakkında yardımcı olabilecektir.
Dikkat edilmesi gereken unsurlar;
1. 16 Mayıs Çarşamba günü saat 00:00'dan itibaren ticket sisteminde yanlış kategori üzerinden yollanan ticket'lar kesinlikle cevaplanmayacaktır. Yönetime bildirmek istediğiniz konu hakkında açacağınız ticket'ın doğru konu başlığı ve kategorisi altında olduğundan emin olunuz. Aksi takdirde yollayacağınız ticket'lar okunmadanreddedilecektir.
Ticket sistemimizde 4 farklı kategori ve her kategorinin alt kategorileri bulunmaktadır. Bunlar ;
1. Oyun İçi
- Hile/Hack
- Küfür
- Bug
- Ekipman sorunları
- Uzaklaştırma
- Etkinlik
- Diğer
2. Teknik
- Oyuna giriş
- Hackshield
- Bağlantı sorunu
- Diğer
3. Ödeme
- Paypal
- Moneybookers
- E-Pin
- Mobil ödeme
- Kupon
- Diğer
4. Öneri
2. SS [ekran görüntüsü] aldıktan sonra, lütfen aldığınız görüntünün dosya adını değiştirmeyin. Aldığınız ekran görüntüsü Belgelerim bölümündeki "Point Blank" alt klasöründe saklanmakta ve "PointBlank_20110526_133715.jpg" gibi bir dosya ismi taşımaktadır. Ekran görüntülerinin isimlerini "asdasd" "adsız.bpm" "küfür", "küfür 1" vb. şeklinde DEĞİŞTİRMEDEN GÖNDERMENİZ GEREKMEKTEDİR.
3. Gönderdiğiniz ticket'lar otomatik olarak cevaplanmıyor; her ticket ayrı ayrı incelenip değerlendiriliyor. Gönderilen küfür bildirimi ticketlarına cevaben yazılanlar, doğal olarak benzerlik gösterebilmektedir.
4. Ticketlerin cevaplanma süresi ortalama 2 İŞ GÜNÜ'dür. Bit ticket gönderdiğiniz zaman Nfinity Games tarafından cevaplanmasını beklemeden; aynı ticket'e bir cevap yazarsanız, bu durum işleminizi veya talebinizi hızlandırmayacak; YALNIZCA işleminizin YAVAŞLAMASINA neden olacaktır.
5. Eğer alışıla gelmişin dışında bir teknik sorun yaşadıysanız ticket gönderiminde bulunmadan önce Ana sayfamızdan "Duyurular" linkini incelemenizi tavsiye ederim. Bu kısımda güncel duyuruların olduğunu unutmayınız.
İYİ OYUNLAR!!!
Ticket sistemi, siz değerli oyuncularımız ile Nfinity Games arasındaki tek RESMİ iletişim yoludur.
Ticket sistemini kullanmak çok kolaydır sizlere sağlıklı ve HIZLI bir şekilde geri dönüş yapılabilmesi için dikkat etmeniz gereken küçük fakat önemli bir kaç unsur bulunmakta. Bu unsurları aklınızın bir köşesinde bulundurmanız size yolladığınız ticketlerin değerlendirilme süreci hakkında yardımcı olabilecektir.
Dikkat edilmesi gereken unsurlar;
1. 16 Mayıs Çarşamba günü saat 00:00'dan itibaren ticket sisteminde yanlış kategori üzerinden yollanan ticket'lar kesinlikle cevaplanmayacaktır. Yönetime bildirmek istediğiniz konu hakkında açacağınız ticket'ın doğru konu başlığı ve kategorisi altında olduğundan emin olunuz. Aksi takdirde yollayacağınız ticket'lar okunmadanreddedilecektir.
Ticket sistemimizde 4 farklı kategori ve her kategorinin alt kategorileri bulunmaktadır. Bunlar ;
1. Oyun İçi
- Hile/Hack
- Küfür
- Bug
- Ekipman sorunları
- Uzaklaştırma
- Etkinlik
- Diğer
2. Teknik
- Oyuna giriş
- Hackshield
- Bağlantı sorunu
- Diğer
3. Ödeme
- Paypal
- Moneybookers
- E-Pin
- Mobil ödeme
- Kupon
- Diğer
4. Öneri
2. SS [ekran görüntüsü] aldıktan sonra, lütfen aldığınız görüntünün dosya adını değiştirmeyin. Aldığınız ekran görüntüsü Belgelerim bölümündeki "Point Blank" alt klasöründe saklanmakta ve "PointBlank_20110526_133715.jpg" gibi bir dosya ismi taşımaktadır. Ekran görüntülerinin isimlerini "asdasd" "adsız.bpm" "küfür", "küfür 1" vb. şeklinde DEĞİŞTİRMEDEN GÖNDERMENİZ GEREKMEKTEDİR.
3. Gönderdiğiniz ticket'lar otomatik olarak cevaplanmıyor; her ticket ayrı ayrı incelenip değerlendiriliyor. Gönderilen küfür bildirimi ticketlarına cevaben yazılanlar, doğal olarak benzerlik gösterebilmektedir.
4. Ticketlerin cevaplanma süresi ortalama 2 İŞ GÜNÜ'dür. Bit ticket gönderdiğiniz zaman Nfinity Games tarafından cevaplanmasını beklemeden; aynı ticket'e bir cevap yazarsanız, bu durum işleminizi veya talebinizi hızlandırmayacak; YALNIZCA işleminizin YAVAŞLAMASINA neden olacaktır.
5. Eğer alışıla gelmişin dışında bir teknik sorun yaşadıysanız ticket gönderiminde bulunmadan önce Ana sayfamızdan "Duyurular" linkini incelemenizi tavsiye ederim. Bu kısımda güncel duyuruların olduğunu unutmayınız.
İYİ OYUNLAR!!!