Yardım Lütfen :S:S

0
EXE RANK

Joven.` #

Fexe Kullanıcısı
Puanları 0
Çözümler 0
Katılım
16 May 2009
Mesajlar
144
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Joven.` #
Arkadaşlar default Kasıcam ama Configime Karanlık yerlerin Aydınlık olması için hangi komutları yazmam gerek Ve ayrıca bunny kodunuda verirmisiniz teşekürler
 
#cl_himodels 0
#cl_overbright 0
#brightness 99
#gamma 3
#gl_smoothmodels 0
#lambert 99
#r_fullbright 1

dene bi bakalm bi istersen bunlarda duwar arkası kan sprey mermi kodları



gl_dump
gl_affinemodels "0"
gl_dither "1"
gl_d3dflip "0"
gl_dynamic "0"
gl_polyoffset "9999"
gl_overbright "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_keeptjunctions "0"
gl_lightholes "0"
gl_monolights "0"
gl_palette_tex "0"
gl_max_size "128"
gl_alphamin "0.25"
gl_cull "1"
gl_picmip "0.75"
gl_playermip "10"
gl_round_down "9"
gl_spriteblend "0"
gl_smoothmodels "0"
gl_texsort "0"
gl_ztrick "0"
gl_wateramp "0"
gl_clear "1"
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
gl_polyoffset "9999999999"
 
kardeş bunny kodları ?
 
alias jump "+jump; wait; -jump; wait"
alias j "jump; jump; jump; jump; jump"
alias jumpy "j; j; j"
alias +bunny "alias m_pitch jumpy; wait; m_pitch"
alias -bunny "alias m_pitch"
alias bunny_on "bind space +bunny; developer 1; echo; echo; echo Bunny Hop [ENABLED]; echo; echo; developer 0; bind end bunny_off; speak on"
alias bunny_off "bind space +jump; developer 1; echo; echo; echo Bunny Hop [DISABLED]; echo; echo; developer 0; bind end bunny_on; speak of"
bind "space" "+jump" // DefuLt
bind "/" "bunny_on"
 
Geri
Üst