Counter İle İlgili Bütün Ama Bütün KodLarı ! Cfq biLe YapabiLirsiniz.

2
EXE RANK

ApocaLypse

Fexe Kullanıcısı
Puanları 0
Çözümler 0
Katılım
29 Eki 2009
Mesajlar
2,058
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
ApocaLypse
Öncellikle Cümleten S.a ~~ Bu Konuyu cFg coder Lar için Açıyorum İnşalllah Beqenirsiniz ~~ Konu Sabit pLease
smile.gif


Developer : CS Sunucuya bağlı iken tüm bağlantı bilgilerini gösterir.

scr_conspeed : Konsolun açılış hızını değiştirir.En yüksek "mantıklı değer "9999"dur.Ne kadar yüksek değer yazarsanız konsolunuz o kadar hızlı açılır.
0 = Yavaş | 9999 = Hızlı [tavsiye = 9999]

jpeg_quality : SS kalitesi

mat_monitorgamma : Oyun içi gamma değiştirme

cl_downloadfilter "nosounds" : Ses downloadlarını kapama

cl_radartype : Radar görünümünün saydamlığıdır
1 = Saydam | 0 = Yarı saydam [tavsiye = 0] [defauld = 0]

cl_scalecrosshair : (cl_crosshairscale) Xhair boyutu

cl_crosshairalpha

cl_crosshairusealpha

cl_c4progressbar

cl_radaralpha

hud_centerid : Silahınızı bir oyuncuya doğrulttuğunuzda o oyuncunun nicki 1'de ekranın ortasında - 0'da ekranın sol alt köşesinde görünmesini sağlar
1 = Nick ortada | 0 = Nick sol altta [tavsiye = 1] [defauld = 0]

hud_fastswitch : Herhangi bir slottaki silahı hızlı seçmek için kullanılır
1 = hızlı | 0 = Normal [tavsiye = 1] [defauld = 0]

con_enable

cl_forcepreload

snd_mixahead

sv_forcepreload

r_DispUseStaticMeshes



Mikrofon Bölümü

voice_loopback : Kendi sesinizi duyma

voice_avggain : Sesiniz çok fazla çıkıyor ve pek anlaşılmıyorsa yükseltin

voice_maxgain : Sesiniz biraz az çıkıyorsa yüksektin



Ses Bölümü

hisound : Sesleri 8 bit algılamayı ve yüksek sesleri duymamanızı sağlar.

loadas8bit : Sesleri 8 bit algılamayı ve yüksek sesleri duymamanızı sağlar.



Görsellik Bölümü

net_graph : Bu komutla o anki fps'nizi görebilirsiniz.

0 = kapatır | 1-2-3 = Açar [tavsiye 3]

fps_max : Bu komutla maksimum fps sınırınızıyapmış olursunuz. Yani performansı kısıtlamamış olursunuz.
60 = Defauld | 101 = Maximum Fps [tavsiye = 101]

cl_himodels : Bu değişkeni 0 olarak atamanız yüksek kaliteli model renderingini engelleyerek FPS artışına katkıda bulunacaktır.ü
1 = Yüksek kalite | 0 = Düşük kalite [defauld = 1]

cl_showfps : FPS'nizi ekranın sol-üst köşesinde gösterir, net_graph aktif deil ise bunu aktif etmeniz önerilir.Fpsnin sol üstte görünümü ;
1 = Açık | 0 = Kapalı [defauld = 0]

cl_phys_props_enable : Kullanıcı taraflı fiziksel objeleri gösterme

cl_phys_props_max : En fazla fiziksel obje miktarı

cl_show_splashes : Suda oluşan sıçramalar

cl_ragdoll_physics_enable : Ölü bedenleri gösterme

cl_show_bloodspray : Kan

cl_ejectbrass : Silahınızdan çıkan boş kovanlar

cl_show_splashes : Su sıçramaları

r_rainsimulate : Yağmur

mat_fastnobump : Hızlı bump-mapping

mat_fastspecular : Hızlı specular-mapping

mat_bumpmap : Bump-mapping

mat_specular : Specular-mapping

mat_dxlevel : Bu ayarla çok güçsüz bir PC'niz olmadıkça oynamayın. Gerçekten kalite düşüyor. Diğer değerler, 80, 90, 95 (,60 ama bunu kullanmayın) Ayrıca 9.0 destekleyen bi kartınız varsa 7.0 kullanmanız saçma.

mat_clipz : Gereksiz objeler

mat_mipmaptextures : Texture işlenmesi/mesafe

mat_hdr_enabled : HDR

mat_picmip : Texture kalitesi (0...4)

mat_reducefillrate : Shader doldurma hızını düşürme

mat_trilinear : Trilinear filtreleme

mat_wateroverlaysize : Su kalitesi

violence_agibs : Kan & blood & vücud parçaları vs.
violence_hgibs : Kan & blood & vücud parçaları vs.
violence_hblood : Kan & blood & vücud parçaları vs.
violence_ablood : Kan & blood & vücud parçaları vs.
4'ü için ;
1.0 = Görünür | 0 = Görünmez [tavsiye = 0] [defauld = 1]


muzzleflash_light : Silahtan çıkan ateşler

r_lod : Model detayı seviyesi (-5=en yüksek. +5=en düşük)

r_rootlod : Genel detay seviyesi (Verilebilinecek en yüksek değer = 7.1)
[defauld = 1] [tavsiye = 1]

r_avglight : Vertex shader üstünde ortalama ışıklandırma
[defauld = 2] [tavsiye = 2]

r_shadows : Gölgeler

r_worldlights : HDR ile ilgili olabilir

r_dynamic : Bu değişkenin 1 olması dynamic-lightning denilen uygulamayı devreye sokar ve FPS'yi düşürür. Dinamik ışıklandırma;
1 = Açık | 0 = KapaLı [tavsiye = 0]


r_cheapwaterend : Su textureleri

r_cheapwaterstart : Su işlemeleri

r_decal_cullsize : Uzaktaki işleme/texture kalitesini düşürme

r_decals : Kurşun izleri ;
300 = Görünür | 0 = Görünmez [tavsiye = 0] [defauld 300]

r_drawflecks : Mermi çarpmalarını kapama

r_drawmodeldecals : Model üstündeki değişmeleri kapama

r_lightinterp : Işık interpolasyonu

r_occlusion : Görüntü kalitesini düşürürken FPS arttırır

r_propsmaxdist : Obje dönüşüm mesafesi ayarlama

r_waterforceexpensive : Yüksek kaliteli su

r_lightmap : Bu değişkeni 0 yapmak haritalardaki ışıklandırma ve gölgelendirme modunu software moduna yakın bir tarza çevirerek FPS'yi arttırır.
1 = Normal kalite | 0 = Düşük kalite [tavsiye = 1] [defauld = 1]

mp_decals : Bu komutla mermi delikleri, logoların görünümü
300 = Açar | 0 = Kapatır [defauld 300] - [tavsiye 0]

gl_picmip : Genel texture,model,skin kalitesini düşürerek ekran kartınız üstündeki yükü hafifleten bu komutta,ne kadar "yüksek değerler" verirseniz kalite o kadar düşer,buna bağlı olarak "FPS yükselir".
0 = Defauld değerdir | 0.75 = Düşük kalite yüksek fps

gl_max_size :En yüksek texture boyutunu belirler.VooDoo 3 ve aşağı kalitede olan 3dfx kartları için en yüksek
değer 256'dır(kimde kaldi o kartlar lem : ).Eğer bir Ge-Force'a sahipseniz bu değeri 512'ye çıkararak çok daha kaliteli görüntülere sahip olabilirsiniz.Bu değeri ne kadar 'düşürürseniz' FPS o kadar 'artar' ama aynı şekilde görsel kalite 'düşer'.
256 = Normal kalite normal fps | 128 = Düşük kalite yüksek fps | 64 = Çok duşuk kalite çok yüksek fps [tavsiye = 256]

gl_cull : Bu komut herhangi bir 3-D sahnesinde sadece 'görünen' nesnelerin render edilmesini sağlar.Görünmeyen nesnelerin render edilmesinin pek de bir faydasının olmayacağını düşünerek bu
değerin 1 olarak kalması çok faydalı olur.
1 = normal kalite | 0 = düşük kalite [tavsiye = 1] [defauld = 1]

gl_playermip : Bu komutu gl_picmipin oyuncu modelleri için olanı olarak da düşünebiliriz.Ne kadar yüksek değerler verirseniz FPS o kadar 'artar' ama kalite düşer.Bu komutu kullanırken ne kadar yüksek
değerler vermeniz tamamiyle sizin insiyatifinize kalmış.
[tavsiye 0.0] [defauld = 0.0]

gl_lightholes : Default olarak gelen 1 değeri "ışık deliklerini" görmemizi sağlar.Bunu 0 yapmanız FPS'yi arttırır.
1 = Görünür | 0 = Görünmez [tavsiye = 0] [defauld = 1]

gl_round_down : Bu komut texture boyutundanki round-down değerini belirler.Yüksek değerler vermeniz durumunda fps artacağı gibi texture kalitesi düşecektir
3 - 9 arası değer verebilirsiniz | [defauld = 3]

gl_texsort : Bu değerin 1 olması durumunda texturelar daha canlı ve parlak görünecektir.0 yaptığınızda FPS artacağı gibi görsel kalitede düşme yaşanabilir.

/gl_texturemode [Texture Modunun ismi]
1-)GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST
2-)GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
3-)GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR
4-)GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
En kaliteliden kalitesize doğru sıralama:
4>3>2>1
En yüksek FPS verenden en az FPS verene doğru olan sıralama:
1>2>3>4
NOT:En yüksek FPS veren 1 ve 2. modları kullandığınızda uzaktaki nesneleri tam olarak seçemeyebilirsiniz.

gl_wateramp : Bu değişkenin 1 olması bazı haritalarda olan "sulardaki" dalgaların şiddetini(amp) arttırır.
1 = Dalgalı | 0 = Dalgasız [tavsiye = 0] [defauld = 0]

gl_ztrick :

fog_enable : Sis

fog_enable_water_fog : Su sisi


cl_backspeed : Geri Gitme Hızını belirtir. Default değeri 400 olsada lan game kasanlarıda düşünerek 9999 değerini vermemiz daha mantıklı.

Önerilen Değer : 9999

cl_forwardspeed : İleriye doğru haraket etme hızıdır. Default değeri 400 olsada yine backspeed komutu gibi 9999 vermemiz bize birşey kaybettirmeyecektir.

Önerilen Değer : 9999

cl_sidespeed : Yana doğru hareket hızını ayarlar. Default değer 400 olmasına rağmen lan game'de oynayan oyuncuların hız artışını sağlamak amacıyla 9999 yapmanız işimize yarayacaktır

Önerilen Değer : 9999

cl_upspeed : Default değer 320 olan bu komutu dengelemek amacıyla 9999 yapmamız gerekir

Önerilen Değer : 9999

cl_yawspeed : Her ne kadar yana gitme hızı densede ben bu komutun default kalmasını daha sağlıklı buluyorum.

Önerilen Değer : 210

sensitivity : Bu komuta yüksek değer verirseniz mouse duyarlılığı artar. Pro oyuncular genelde 1 ile oynar, sizde göreceksinizki oynaya oynaya bu değer düşecek. 1 den düşük değer verilmiyor.

Önerilen Değer : Size Bırakılmıs 1 < x < 3

m_filter : Genelde socl sunucularda aa bu fareye ne oluyor dersiniz. Bu değere 1 vermeniz mouse hareketini yumuşatacaktır. Bu nedenle ben şiddetle 0 değerini tavsiye ediyorum

Önerilen Değer : 0

m_pitch : Bu komuta mutlaka default değeri verin.

Önerilen Değer : 0.022

m_yaw : Bu komuta mutlaka default değeri verin..

Önerilen Değer : 0.022

zoom_sensitivity_ratio : Awp Silahında zoom açtıktan sonra olusan mause hızıdır.

Önerilen Değer : 1.0

m_side : Oyunda mouse'dan tam verim almak istiyorsanız 0.8 size yetecektir..

Önerilen Değer : 0.8

violence_ablood : Headshot atarsan adamdan kanlar akar.

Biraz daha fazla kan olması oyun zevkinizi arttıracaktır ama unutmayın ki ping'i doğrudan etkiler

Önerilen Değer : 1

violence_agibs: Adamın boynundan akacak kan dozunu ayarlar. Ama bunu 0 yapmanız hem adamın ölüp ölmediğini hemde fps artışını sağlayacaktır.

Önerilen Değer : 0

violence_hgibs: Ayak kan dozunu ayarlar. FPS İçin Kapatmak gerekir.

Önerilen Değer : 0

violence_hblood: Bacak kan dozunu ayarlar, Bu değere 1 veya 0 vermeniz isteğinize kalmış.

Önerilen Değer: 1

impulse 102 : Kan dozunun artmasını sağlayan bi komuttur. Bi tuşa entegre edersek, her o tuşu basdığımızda her yer kan ***ürecektir.

Önerilen Değer: bind backspace impulse102

gl_polyoffset "9999999999"
gl_zmax "0"
r_decals 4096
mp_decals "500"
violence_ablood "1"
violence_agibs "1"
violence_hgibs "1"
violence_hblood "1"
ati_npatch "1.0"
ati_subdiv "2.0"
impulse 102

lambert "-1.5"
gamma "20"
brightness "7777"
lightgamma "0"
texgamma "0"
gl_monolights "1"
r_lightmap "0"
gl_lightholes "0" cl_lc "1"
cl_lw "1"
cl_dynamiccrosshair "0"
cl_bob "0"
cl_bobcycle "0.8"
cl_bobup "0"

KişiseL AyarLar

--(Mouse Settings)--

m_pitch "0.022"
m_yaw "0.022"
m_forward "1"
m_side "0.8"
m_filter "1.0"
sensitivity "1"
zoom_sensitivity_ratio "1"

// --= ( Bewegungs- und Zielsettings ) =--
cl_bob "0"
m_filter "0"
lookstrafe "0"
lookspring "0"
sv_aim "0"
joystick "0.000000"
m_pitch "0.022"
m_yaw "0.022"
// ____________________________
// --= ( Erweiterte Settings ) =--
developer "1"
net_graph "1"
net_graphwidth "115"
net_scale "2"
net_graphpos "4"
net_graphsolid "2"
violence_ablood "1"
violence_hblood "1"
violence_agibs "1"
violence_hgibs "1"
// ____________________________
// --= ( Helligkeits/Gamma Settings ) --
texgamma "2.5"
lightgamma "0.1"
brightness "31337"
gamma "31337"
// _________________
// --= ( Grafik Settings ) =--
r_mmx "1"
r_decals "0"
r_polyoffset "0"
r_picmip "1"
r_mirroralpha "0"
r_wateralpha "0"
r_shadows "0"
r_drawviewmodel "1"
r_dynamic "0"
r_bmodelhighfrac "5.0"
max_smokepuffs "0"
max_shells "25"
gl_dither "1"
gl_keeptjunctions "0"
gl_max_size "256"
gl_wateramp "0"
gl_playermip "1000.000"
gl_monolights "0"
gl_lightholes "0"
gl_picmip "0.4"
gl_ztrick "1"
gl_cull "1"
gl_round_down "6"
gl_palette_tex "0"
gl_flipmatrix "0"
gl_alphamin "0.25"
gl_spriteblend "999"
gl_overbright "0"
gl_monolights "0"
gl_texsort "0"
gl_polyoffset "0.1"
gl_affinemodels "0"
mp_decals "0"
gunsmoke "0"
fps_max "101"
fps_modem "101"
fastsprites "0"
viewsize "120"
// ____________________________
// --= ( Client Settings ) =--
cl_forwardspeed "400"
cl_backspeed "400"
cl_upspeed "400"
cl_downspeed "400"
cl_sidespeed "400"
cl_fixtimerate "7.5"
cl_allowdownload "0"
cl_allowupload "0"
cl_cmdrate "101.175"
cl_updaterate "101"
cl_cmdbackup "2"
cl_download_ingame "0"
cl_himodels "0"
cl_waterdist "4"
cl_resend "2"
cl_timeout "9999"
cl_solid_players "1"
cl_gaitestimation "1"
cl_rate "9999.6666"
cl_gibcount "1"
cl_giblife "0"
cl_gibvelscale "3"
cl_lw "1"
cl_lc "1"
cl_dlmax "128"
cl_idealpitchscale "0.8"
cl_vsmoothing "0.05"
cl_smoothtime "0.1"
cl_nosmooth "1"
// _______________
// --= ( HUD-Settings ) =--
hud_deathnotice_time "10"
hud_fastswitch "1"
hud_saytext_time "3"
hud_takesshots "1"
hud_capturemouse "1"
hud_centerid "0"
hud_classautokill "1"
// __________________
// --= ( Console Settings ) =--
con_color "0 231 35"
scr_conspeed "9999"
scr_centertime "5"
scr_transparentui "1"
// ____________________________
// --= ( Sound-Settings ) =--
s_a3d "0"
s_eax "1"
s_rolloff "1"
s_doppler "0"
s_distance "60"
s_automin_distance "1"
s_automax_distance "1000"
s_min_distance "1"
s_max_distance "1000"
s_leafnum "0"
s_refgain "0.34"
s_refdelay "4"
s_polykeep "1000000000"
s_polysize "10000000"
s_numpolys "200"
s_bloat "2"
s_verbwet "0.25"
s_geometry "0"
s_geom_reverb "0"
s_occ_epsilon "0"
s_occfactor "1"
s_occlude "1"
s_reflect "0"
s_reverb "0"
s_usepvs "0"
s_showtossed "0"
s_2dvolume "1"
s_materials "0"
volume "0.80"
suitvolume "0.250000"
hisound "1"
bgmvolume "0"
snd_mixahead "0.1"
_snd_mixahead "0.1"
// __________________
// --= ( Netzwerkcommands ) =--
rate "25000.2451"
cl_latency "-29.0521"
sv_cheats "0"
ex_interp "0"
ex_maxerrordistance "0"
ex_maxaccel "2000"
ex_maxspeed "750"
ex_diminishextrap "0"
ex_correct "0"
ex_extrapmax "2"
ex_minvelocity "0" rate "3500"
s_eax "0.000000"
s_a3d "0.000000"
volume "0.800000"
hisound "1.000000"
suitvolume "0.250000"
bgmvolume "1.000000"
gamma "2.500000"
brightness "1.000000"
viewsize "120.000000"
sensitivity "3.000000"
d_spriteskip "0.000000"
cl_himodels "0.000000"
console "1.000000"
sv_aim "1.000000"
joystick "0.000000"
m_filter "0.000000"
_windowed_mouse "0.000000"
crosshair "1.000000"
lookspring "0.000000"
m_pitch "0.022000"
lookstrafe "0.000000"
+jlook
+mlook
sv_cheats "1"
cl_sidespeed "999"
cl_backspeed "999"
cl_forwardspeed "999"
cl_bobcycle "0"
cl_bob "0"
console "1.0"
fps_max "120"
fps_modem "0.0"
crosshair "1.000000"
gamma "3.000000"
brightness "3.000000"
con_color "122 200 800"
net_graph "3"
net_graphwidth "192"
net_scale "5"
net_graphpos "1"
net_graphsolid "1"
sv_aim "0"
hpk_maxsize "0"
viewsize "120.000000"
r_bmodelhighfrac "5.0"
mp_decals "300.000000"
gl_dither "1"
gl_polyoffset "-0.001"
gl_overbright "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_monolights "0"
gl_spriteblend "0"
s_rolloff "1.0"
s_doppler "0.0"
s_distance "60"
s_automin_distance "2.0"
s_automax_distance "30.0"
s_min_distance "8.0"
s_max_distance "1000.0"
s_leafnum "0"
s_refgain "0.4"
scr_connectmsn
s_refdelay "4"
s_polykeep "1000000000"
s_polysize "10000000"
s_numpolys "200"
s_bloat "2.0"
s_verbwet "0.25"
s_a3d "0.000000"
s_eax "0.000000"
volume "1"
suitvolume "0.250000"
hisound "1.000000"
bgmvolume "1.000000"
_snd_mixahead "0.1"
team ""
model "gordon"
skin ""
topcolor "30"
bottomcolor "6"
rate "25000.000000"
cl_updaterate "200"
cl_lw "1"
cl_lc "1"
tracker "0"
cl_dlmax "128"
cl_himodels "0.000000"
cl_idealpitchscale "0.8"
cl_timeout "999"
cl_cmdbackup "2"
cl_download_ingame "1"
cl_allowdownload "1"
cl_allowupload "1"
cl_showfps "1"
cl_cmdrate "125"
cl_dynamiccrosshair "0"
lookstrafe "0.000000"
lookspring "0.000000"
cl_bob "1"
cl_bobcycle "1"
cl_upspeed "999"

cl_forwardspeed "999"
cl_backspeed "999"
cl_sidespeed "999"
cl_upspeed "999"
cl_vsmoothing "0.05"
m_pitch "0.022"
m_yaw "0.022"
m_forward "1"
m_side "0.8"
m_filter "0.000000"
scr_conspeed "9999"
joystick "0.000000"
hud_takesshots "0"
fastsprites "0.000000"
hud_capturemouse "0"
hud_fastswitch "1"
hud_centerid "1"
hud_classautokill "1"
developer "1" //----( Client )--->
// ¯¯¯¯¯¯¯¯

cl_allowdownload "1" //enable download of maps, models, and decals on joining a server
cl_allowupload "0" //enable upload of maps, models, and decals on joining a server
cl_backspeed "9999"
cl_bob "0"
cl_bobcycle "1"
cl_bobup "0"
cl_download_ingame "1" //enable downloads during a multiplayer game (generally not a good thing -- instead set cl_allow_download 1 and this one to 0 so downloads are between maps only)
cl_fixtimerate "999999" //sets the fixed time rate
cl_forwardspeed "9999"
cl_sidespeed "9999"
cl_himodels "0" //enable high quality player models
cl_idealpitchscale "0.8"
cl_movespeedkey "0.52"
cl_observercrosshair "1"
cl_pitchdown "89"
cl_pitchspeed "225"
cl_pitchup "89"
cl_showfps "1"
cl_solid_players "0"
cl_timeout "9999"
cl_righthand "1"
cl_minmodels "0"
cl_corpsestay "600.000000"
cl_dynamiccrosshair "0"
_cl_autowepswitch "1"
cl_yawspeed "9999"
sv_maxspeed "400"
// _______


//=================Grafik ayarları===================
gl_affinemodels "0"
gl_dither "1"
gl_d3dflip "0"
gl_polyoffset "0.1"
gl_overbright "0"
gl_flipmatrix "0"
gl_keeptjunctions "0"
gl_lightholes "0"
gl_monolights "0"
gl_palette_tex "0"
gl_max_size "128" //görüntü kalitesinin artmasını istiyorsanız bu değeri 256 yapınız ama fps düşer!!
gl_alphamin "0.25"
gl_cull "1"
gl_picmip "1"
gl_playermip "20"
gl_round_down "99"
gl_spriteblend "0"
gl_ztrick "1" //ekran kartınız voodoo ise bu değeri 1 yapınız!!
gl_wateramp "0"
gl_clear "1"
lightgamma "2"
texgamma "0.01"
r_mirroralpha "0"
r_wateralpha "0"
r_drawentities "1"
r_decals "0"
r_dynamic "0"
r_lightmap "0"
r_mmx "1"
r_bmodelhighfrac "0"
r_traceglow "0"
r_bmodelinterp "0"
r_glowshellfreq "0"
max_shells "0"
max_smokepuffs "0"
violence_ablood "1"
violence_agibs "0"
violence_hblood "0"
violence_hgibs "0"
cl_himodels "0"
cl_solid_players "1"
mp_decals "0"
fps_max "100.0"
gunsmoke "0"


//-----------------------------------------------------Video_SettingS------------------------------------------------------\\

lightgamma "0"
texgamma "0"
violence_ablood "1"
violence_agibs "1"
violence_hblood "1"
violence_hgibs "1"
fps_max "100.0"

//-----------------------------------------------------Voice_SettingS------------------------------------------------------\\

sensitivity "6"
_snd_mixahead "0.1"
bgmvolume "0.000000"
hisound "1.00000"
loadas8bit "0.00000"
suitvolume "0.250000"
volume "0.30000"
s_eax "0.000000"
s_a3d "0.000000"
s_verbwet "0.25"
s_bloat "2.0"
s_numpolys "200"
s_polysize "1000000000000"
s_polykeep "1000000000"
s_refdelay "4"
s_refgain "0.4"
s_leafnum "0"
s_max_distance "100000.0"
s_min_distance "8.0"
s_automax_distance "30.0"
s_automin_distance "2.0"
s_distance "60"
s_doppler "1.0"
s_rolloff "1.0"
ambient_level "0.000"

//-----------------------------------------------------Server_SettingS-----------------------------------------------------\\

gl_spriteblend "0"
cl_dynomiccrosshair "1"
cl_vsmoothing "0.05"
cl_himodels "0"
cl_cmdrate "30"
cl_allowupload "1"
cl_allowdownload "1"
cl_download_ingame "1"
cl_cmdbackup "2"
cl_timeout "35"
cl_idealpitchscale "0.8"
cl_himodels "0"
cl_dlmax "128"
cl_lc "1"
cl_lw "1"
cl_updaterate "80"
cl_bob "0.00"
cl_showfps "1"
cl_upspeed "999"
cl_sidespeed "999"
cl_backspeed "999"
cl_forwardspeed "999"
cl_bobup "0"
cl_bobcycle "0"
cl_nopred "0"
cl_vsmoothing "0.05"
cl_gaitestimation "1.000000"
cl_pitchup "89"
cl_pitchdown "89"

//-----------------------------------------------------Hud_SettingS--------------------------------------------------------\\

cl_minmodels 1
setinfo _friends "0"
setinfo _ah "0"
setinfo _vgui_menus "0"
hud_classautokill "0"
hud_centerid "1"
hud_fastswitch "1"
hud_saytext_time "2"
hud_drawhistory_time "0.3"
hud_deathnotice_time "3"
hud_capturemouse "1"
hud_takesshots "0"
scr_conspeed "9999"
scr_centertime "1.5"
con_notifytime "0"
developer "1"
contimes "2"
con_notifytime "4"
gamma "7"
brightness "10"
con_color "0 250 0"
rate "7500"

//-----------------------------------------------------Other_SettingS------------------------------------------------------\\

fastsprites "0.000000"
bottomcolor "6"
topcolor "30"
model "gordon"
viewsize "120.000000"
hpk_maxsize "0"
sv_aim "0.000000"
crosshair "1.000000"
console "1.000000"
joystick "0.000000"
m_filter "1.000000"
m_side "0.8"
m_forward "1"
m_yaw "0.022"
m_pitch "0.022"
graphheight "120"
net_graph "3"
zoom_sensitivity_ratio "1"
net_scale "5"
net_graphpos "1"
lambert "-1.5"


Bazı Bölümler Alıntıdır ~~ Kişisel AyarLar Kullandıqım cFq den dir ...

ALINTIDIR EMEĞE SAYGI
 
saolusn kardes coq işime yaradı emegine saglık
 
Eywallah guzeL payLasım :)
 
[

Neresi aLıntı deiL benden çaLmışın Zıkkım oLsun :@
 
paylasim icin saol knk .)
 
Cs oynayan herkezın bılmesı gereken kodlar saol :D
 
Saqolasın Cok ısıme yaradı.
 
ALLah Razı olsun kardesım ama ısıme yaramıo fazla :)
 
eyw saoL kaRde$im ...
 
Geri
Üst